fbpx

Porozmawiajmy o Twoim sklepie internetowym. Dowiedz się więcej

Menu

Landing Page dla firmy Moodrest

Kategoria Strony internetowe

Data realizacji Luty 2024

Klient Moodrest

Landing Page dla firmy Moodrest

Opis i cel projektu

Celem projektu było stworzenie Landing Page dla firmy Moodrest, która jest dystrybutorem nowoczesnych altan modułowych. Swoją ofertę kieruje zarówno do osób prywatnych jak i do innych przedsiębiorstw.

Technologie

  • CMS WordPress
  • Advanced Custom Fields PRO
  • Swiper
  • Photoswipe Lightbox
  • Rank Math SEO
  • WP Rocket

Zakres zadań

  • stworzenie backendowego interfejsu przy wykorzystaniu pól z wtyczki ACF, które pozwalają na uzupełnienie treści widocznej na stronie
  • zakodowanie strony na podstawie projektu dostarczonego przez klienta z wykorzystaniem ACF, Swiper oraz Photoswipe
  • optymalizacja grafik
  • optymalizacja prędkości wczytywania sklepu

Landing Page, czyli wizytówka firmy w internecie

Landing page, znana również jako strona docelowa, to specjalnie zaprojektowana strona internetowa, która odbiera ruch z różnych źródeł, takich jak kampanie reklamowe, wyszukiwania internetowe czy linki w mediach społecznościowych. Jest to swoista wizytówka przedsiębiorstwa, która w zwięzły, ale wyczerpujący sposób prezentuje ofertę firmy. Landing page pozwala na precyzyjne celowanie w określone grupy odbiorców i dostosowanie komunikatu do ich potrzeb i oczekiwań, co przekłada się na zwiększenie skuteczności marketingowej.

Dobrze zaprojektowana strona docelowa skupia uwagę użytkownika na jednej, konkretnej ofercie, co znacząco zwiększa szanse na konwersję, czyli wykonanie przez użytkownika pożądanego działania. W tym przypadku nawiązanie współpracy lub złożenie oferty na zakup prezentowanych produktów i usług. Landing Page łączy w sobie wszystkie najważniejsze informacje, które przedsiębiorca chce zaprezentować swojemu potencjalnemu, przyszłemu klientowi.

Strona docelowa, stworzona dla firmy Moodrest, została podzielona na moduły. W pierwszej kolejności widzimy Hero, z wyraźnym i przyciągającym uwagę nagłówkiem oraz tłem z wizualizacją oferowanego produktu. Następna sekcja to opis, który rozszerza informacje zawarte w nagłówku, oraz dostarcza więcej szczegółów na temat oferty lub korzyści z niej płynących.

Ważnym aspektem przy tworzeniu strony docelowej jest kumulacja treści – powinna być ona zwięzła i skupiona na kluczowych informacjach. Idealnym rozwiązaniem w tym przypadku jest slider, widoczny już w trzeciej sekcji strony. Pozwala on na dawkowanie najważniejszych informacji bez zasypywania klientów treścią.

Ważne, by strona docelowa przedstawiała wartość oferty i odpowiadała na ewentualne pytania lub wątpliwości. Pozwala na to sekcja FAQ – najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi zostały zgromadzone w akordeon rozwijający się przy kliknięciu.

Na stronie nie mogło zabraknąć także sekcji kontaktowej z formularzem, która stanowi sekcję końcową. Ponadto cała wizytówka firmy zawiera kilka elementów Call To Action, które również kierują użytkownika do sekcji kontaktowej. Dzięki temu potencjalni klienci nie muszą przewijać całej strony, aby dotrzeć do formularza czy informacji kontaktowych.

Chcesz stworzyć podobny Landing Page dla swojej firmy? Skontaktuj się z nami!

Portfolio

Zobacz nasze ostatnie projekty

Zobacz wszystkie projekty

Szybki kontakt

Już nie możemy się doczekać, żeby rozpocząć z Tobą wspólny projekt.